روشنایی یکی از نیازهای اساسی هر ساختمان، چه مسکونی و چه تجاری است. از آنجایی که نورپردازی بسیار مهم است، بخش قابل توجهی از انرژی را نیز مصرف می‌کند بنابراین انتخاب تجهیزات روشنایی کم مصرف و با کیفیت مانند: لامپ ال ای دی، لوستر، انواع چراغ و لوازم الکترونیکی دیگر می‌تواند در کاهش قبض برق و بهره‌ وری از انرژی بیشتر کمک کننده باشد.
روشنایی یکی از نیازهای اساسی هر ساختمان، چه مسکونی و چه تجاری است. از آنجایی که نورپردازی بسیار مهم است، بخش قابل توجهی از انرژی را نیز مصرف می‌کند بنابراین انتخاب تجهیزات روشنایی کم مصرف و با کیفیت مانند: لامپ ال ای دی، لوستر، انواع چراغ و لوازم الکترونیکی دیگر می‌تواند در کاهش قبض برق و بهره‌ وری از انرژی بیشتر کمک کننده باشد.
کد خبر: ۱۴۳۸۱۸۸

این امر با خرید از تولید کنندگان معتبر میسر است. به همین منظور در این محتوا لیستی از تامین کنندگان و تولید کنندگان صنایع روشنایی در تهران، اصفهان و مشهد را آماده کرده‌ایم. باعث خوشحالی است؛ تا پایان این مطلب با ما باشید.

لیست تولید کنندگان صنایع روشنایی در تهران

تهران، مخصوصا خیابان لاله‌زار آن، بزرگترین مرکز تولید و فروش تجهیزات روشنایی است. در تهران می‌توانید شاهد تنوع زیاد، قیمت‌های مناسب و رقابتی، محصولات اصل و باکیفیت و برندهای معتبر و پرفروش باشید.

لیست تولید کنندگان برتر صنایع روشنایی در تهران عبارتند از:

صنایع روشنایی رزمی

شرکت صنایع روشنایی رزمی با بیش از 40 سال تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع چراغ سقفی روکارLED، انواع چراغ‌های محوطه‌ای، آلومینیومی، سردری، آویز، چمنی، پارکی، باغی، دیواری، سقفی، سر لوله و همینطور انواع لوله، پایه آهنی و آلومینیوم خیابانی با مدیریت ثابت، در لاله‌زار تهران فعالیت می‌کند.

لیست تولید کنندگان صنایع روشنایی در تهران، مشهد و اصفهان

یکی از ویژگی‌های برجسته محصولات این شرکت، کم‌ مصرف‌ بودن با نوردهی عالی است. صنایع روشنایی رزمی انواع ولتاژها را از 26 وات تا 102 وات را ارائه می‌دهد؛ تا اطمینان حاصل شود که محصولات باتوجه ‌به نیازهای مختلف مشتریان ارائه می‌شوند.

همچنین، این شرکت تنوع زیادی در ابعاد محصولات چراغ سقفی روکار از 60، 50، 40، 33 تا 26 سانتی‌متر دارد؛ به‌طوریکه مشتریان می‌توانند از بین این اندازه‌ها بهترین گزینه را برای فضای خود انتخاب کنند.

محصولات لامپ ال ای دی صنایع روشنایی رزمی با برند آیسان ISUN در بازار به فروش میرسد. انواع لامپ LED آیسان از ۸ وات تا ۱۵۰ موجود است.

لیست تولید کنندگان صنایع روشنایی در تهران، مشهد و اصفهان

شرکت افراتاب

اگر در میان تمامی تولید کنندگان انواع ال ای دی در ایران به دنبال با سابقه‌ترین و پرفروش‌ترین برند می‌گردید؛ می‌توان به برند افراتاب اشاره کرد. شرکت افراتاب یکی از شرکت‌های بسیار پر آوازه کشور است، که فعالیت خود را از سال 1377 آغاز نمود.

این مجموعه پس از سالها تجربه و ارائه بهترین‌ها به بازار، هم اکنون پیشرو تولید انواع لامپ ال ای دی در بازار است. افراتاب به عنوان یکی از برندهای بسیار معروف است که محصولات آن هم اکنون با تولیدات خارجی رقابت می‌کند.

شرکت پارس شعاع توس

پارس شعاع توس با بیش از 20 سال سابقه در صنایع روشنایی و الکترونیک از جمله انواع پنل‌های ال ‌ای ‌دی سقفی روکار فعالیت می‌کند. این تولید کننده دارای واحد تحقیق و توسعه و گروه کنترل کیفیت بوده و از 1200 نفر نیروی کار تشکیل‌ شده است. داشتن تکنسین‌های متخصص، مهندسین، مشاوران و کارشناسان مجرب از مهم‌ترین مشخصات این تولیدی است.

صنایع روشنایی آراد

شرکت صنایع روشنایی آراد، از بهترین تولید کنندگان لامپ است. تولید لوستر، دیوار کوب و چراغ‌های توکار سقفی را در دستور کار خود دارد و بهترین تجهیزات روشنایی را به بازار صنعت روشنایی کشور ارائه کرده و اکنون از بهترین تولید کنندگان این عرصه در لاله‌زار تهران است.

صنایع روشنایی مهنام

صنایع روشنایی مهنام، از بهترین شرکت‌های روشنایی در ایران است. فعالیت خود را از سال 1372 شروع کرده و توانسته است با بهره‌مندی از فضای تولیدی مناسب، در بخش تولید صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی موفق عمل نموده و محصولاتی نظیر چراغ‌های خیابانی را با خدماتی مناسب و متعهدانه، به بازار راهی نماید.

لیست صنایع روشنایی در استان اصفهان

به دنبال هر نوع تجهیز روشنایی که هستید؛ شرکت‌های نام برده شده در زیر، جزو برترین‌ها در اصفهان هستند. محصولات باکیفیت و متنوع تولید و به بازار ارائه می‌کنند.

شرکت روشنایی رسام

گروه روشنایی رسام، از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات نور و روشنایی آغاز کرده و با بهره‌گیری از دانش روز دنیا در این زمینه در کشور پیشتاز است.

شرکت رسام تولید کننده چراغهای دفنی، دیواری دکوراتیو، قاب هالوژن، پارکتی، والواشر، نمای ساختمان، درختی و پرژکتور است. کلیه محصولات این شرکت دارای 2 سال گارانتی است.

صنایع روشنایی کیمیا

با توجه به توسعه فناوری و تنوع کالاها در دنیای امروزی، صنایع روشنایی کیمیا با تکیه بر متخصصان مجرب حوزه برق و روشنایی و همچنین شناخت جامع بازار، اقدام به عرضه و فروش محصولات روشنایی مانند: پنل سقفی، انواع آیفون، پروژکتور، آویز و لوستر، چراغ‌های دیواری و سقفی و ... خود از طریق اینترنت نموده است.

صنایع برق و روشنایی هدایت گستر

صنایع برق و روشنایی هدایت‌گستر، در سال 1392 با هدف تأمین و پخش ملزومات برق و روشنایی و ارائه خدمات متنوع و گسترده در این صنعت آغاز به فعالیت کرد. این مجموعه از سال 95 و با راه‌اندازی بخش بازرگانی خارجی خود (واردات قطعات و کالا) توانست گام‌‌های محکم‌تری در راستای اعتلای صنعت بردارد و فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

محصولات این شرکت شامل: انواع لامپ‌های ال ‌ای ‌دی، کم ‌مصرف (فلورسنت)، انواع پنل، براکت، ریسه، پروژکتور، چراغ، هواکش‌های خانگی و صنعتی، انواع کلید مینیاتوری، محافظ جان و تجهیزات برق صنعتی، انواع سیم و کابل و لوازم جانبی نور و روشنایی است.

لیست صنایع روشنایی در مشهد

اگر به دنبال وسایل روشنایی با بهترین کیفیت ساخت و قیمت مناسب در مشهد هستید؛ دو شرکت نام برده شده‌ی زیر جزو شناخته‌ شده‌ها هستند.

شرکت نور گستران

گروه مهندسی نورگستران با تجربه بيش از 15 سال طراحی، تولید، توزیع و اجرا درعرصه صنعت برق و روشنايی سعی نموده جوابگوی هر نوع سليقه و درخواست، جهت ارائه محصول و طراحی پروژه‌های مختلف روشنايی و نورپردازی اداری، مسكونی، ورزشگاهی، دانشگاهی، كارگاهی، فرودگاهی، تجاری، بيمارستانی و . . . باشد.

دسته بندی محصولات نور گستران شامل موارد زیر است:

  • پنل و هالوژن و لامپ‌های LED سقفی
  • سیم و کابل، کلید و پریز
  • محصولات نورپردازی نما
  • محصولات نورپردازی و روشنایی ویترین
  • انواع چراغ ریلی
  • انوع آداپتور و ترانس صنعتی
  • شاخه و تیغه‌های 12 و 220 ولتی LED
  • متعلقات، چسب MDF و ریل بست
  • ملزومات برقی

شرکت صنایع روشنایی پاژ شعاع تابان

این شرکت در سال 1395 با هدف تهیه و تولید انواع چراغ‌های LED تاسیس و پس از دو سال تحقیق و تلاش مستمر کارشناسان متخصص و با تجربه در صنعت روشنایی کشور، برای اولین بار در ایران موفق به نصب و راه‌اندازی خط تولید چراغ‌های LED با تکنولوژی تولید بدنه یکپارچه گردید.

تولید کنندگان صنایع روشنایی در ایران

نورپردازی نقش مهمی در تنظیم نور و روشنایی یک فضا دارد. می‌تواند روحیه و بهره‌ وری افراد را تا حد زیادی افزایش دهد. با وجود تعداد زیادی شرکت روشنایی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، پیدا کردن یک مورد مناسب برای نیازهای شما می‌تواند چالش برانگیز باشد. همچنین برای خرید عمده لامپ از کارخانه میتوانید با این صنایع در تماس باشید.

لیست تولید کنندگان صنایع روشنایی در تهران، مشهد و اصفهان

به همین دلیل است که ما لیستی از برترین شرکت‌های نورپردازی در تهران، اصفهان و مشهد را گردآوری کرده‌ایم؛ تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنیم. این شرکت‌ها طیف متنوعی از محصولات نورپردازی، از طرح‌های سفارشی گرفته تا گزینه‌های سازگار با محیط زیست مانند: انواع لامپ، چراغ، لوستر، ال ای دی، لوازم الکترونیک و ... را ارائه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها